2007年10月27日 星期六

Frozen


1998年madonna的歌



Frozen





You only see what your eyes want to see

How can life be what you want it to be

You\'re frozen

When your heart\'s not open



You\'re so consumed with how much you get

You waste your time with hate and regret

You\'re broken

When your heart\'s not open



Chorus:



Mmmmmm, if I could melt your heart

Mmmmmm, we\'d never be apart

Mmmmmm, give yourself to me

Mmmmmm, you hold the key



Now there\'s no point in placing the blame

And you should know I suffer the same

If I lose you

My heart will be broken



Love is a bird, she needs to fly

Let all the hurt inside of you die

You\'re frozen

When your heart\'s not open



(chorus)

(verse)

(chorus, repeat)



If I could melt your heart 




冷若冰霜



你的眼裡只容的下自己,

要何時才能感受我的熱情?

你是如此的冷若冰霜,

當你緊閉心門的時分。



你終日無所事事而虛度光陰,

你總是將時間浪費於後悔和怨恨,

你是如此的寂寞心碎,

當你緊閉心門的時分。



嗯... 如果我能夠溶化你的心,

嗯... 我倆就不會分離,

嗯... 跟著我、別害怕,

嗯... 只要你願意。



我現在對你已無怨無尤,

只是希望你明白我的苦痛,

如果失去了你,我的心也將封閉。



你心中有愛,就該讓愛自由,

讓所有的傷害隨風飄散,

你是如此的冷若冰霜,

當你緊閉心門的時分。







如果我能夠溶化你的心.......


沒有留言:

張貼留言